Przyjazd

30
maj 2020

Wyjazd

31
maj 2020

Regulamin Hotelu

Szanowni Państwo,

 

Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki stron w celu zapewnienia spokoju oraz  bezpieczeństwa Państwa pobytu w naszym hotelu.

  1. Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby. Doba trwa od godziny 15.00 w dniu wynajmu do godziny 12.00 dnia następnego.
  2. Jeżeli Gość nie określa czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  3. Życzenie przedłużenia pobytu  Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia następnego. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  4. Osoby nie zameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokoju tylko do godziny 22.00.
  5. Osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione mogą przebywać w hotelu wyłącznie w towarzystwie swego przedstawiciela ustawowego lub innej osoby opiekującej się nimi i odpowiadającej za nie.
  6. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania osób niepełnoletnich, nad którymi mają obowiązek sprawowania opieki.
  7. W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 06.00. W godzinach ciszy nocnej Goście proszeni są  o uszanowanie wypoczynku innych Gości obiektu.
  8. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim.
  9. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem.
  10. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o natychmiastowy  kontakt z recepcją. 
  11. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
    • Usługę noclegową
    • Usługę żywieniową (śniadanie wliczone w cenę pokoju)
    • Usługę transportową (na życzenie, usługa płatna dodatkowo)
    • Usługę konferencyjną (wg. dodatkowych ustaleń, usługa płatna dodatkowo)
  12. Usługi dodatkowo płatne:
    • telefon (usługa płatna dodatkowo)
    • parking (usługa płatna dodatkowo)
    • minibar (usługa płatna dodatkowo)
    • room service  (usługa płatna dodatkowo)
  13. W czasie pobytu obiekt zapewnia gościom bezpieczeństwo oraz profesjonalną obsługę.
  14. Na życzenie Gościa obiekt nieodpłatnie świadczy również następujące usługi uzupełniające:
    • Udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
    • Budzenia o wyznaczonej godzinie
    • Przechowywania pieniędzy i przedmiotów wartościowych w skrzynkach depozytowych
    • Przechowywania bagażu Gości zameldowanych w obiekcie
  15. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystających z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
  16. Wszystkie rzeczy wartościowe winny być przechowywane przez Gościa w udostępnionym sejfie pokojowym. Za rzeczy pozostawione poza nim obiekt nie ponosi odpowiedzialności.
  17. Gość powinien zawiadomić recepcję obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  18. Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
  19. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  20. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  21. Obiekt posiada wyłącznie pokoje dla niepalących. Palenie w pokoju przeznaczonym dla osób niepalących spowoduje obciążenie Gościa kosztem dodatkowego sprzątania w wysokości 400zł brutto.
  22. Opuszczając pokój Gość powinien każdorazowo upewnić się, czy drzwi są prawidłowo zamknięte. 
  23. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju takich jak: grzałki, żelazka, czajniki.
  24. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas  pobytu narusza regulamin obiektu, wyrządza szkodę w mieniu obiektu lub w mieniu innych Gości, lub też w inny sposób zakłóca pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
  25. Z uwagi na ochronę danych osobowych, przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju będą przechowywane w magazynie obiektu przez okres  6 miesięcy, a następnie zostaną przekazane znalazcy.
  26. Obiekt nie przechowuje artykułów żywnościowych, alkoholi, lekarstw oraz kosmetyków pozostawionych w pokoju po pobycie Gościa.
  27. Asortyment minibaru uzupełniany jest codziennie.
  28. Regulamin hotelu może ulec zmianie w związku z rozporządzeniami jednostek nadzorujących pracę hoteli.

Zasady zapobiegające rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych:

  1. Na terenie obiektu nie mogą przebywać osoby nie zameldowane.
  2. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych.
  3. Hotel działa zgodnie z wytycznymi i procedurami SANEPID/HACCAP oraz wszelkimi wskazówkami IGHP
  4. Podstawą działania obiektu są wewnętrzne procedury działowe.

 

Udanego pobytu życzą Autorzy tego miejsca!

newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij